Leveranser och Reklamation.

Varor som vi har hemma skickar vi normalt följande 2 - 3 dagar om du beställer/betalar före kl: 09:00. Skriv in mobilnummer till den som vi ska skicka varorna till för post avisering.

I samband med större helger kan leveranstiden blir längre. Vi reserverar oss för att en vara kan vara slut på lagret.  

Har du mottagit annan vara än vad du beställt utgår reklamationsrätt. kontakta oss direkt eller maila oss på kundsupportens mailadress: kundtjanst@te-klubben.se så kommer vi att informera dig om hur du skall göra för att returnera din vara eller hur vi kan kompensera dig vid din nästa beställning.

Vi vill att våra kunder skall vara 100% nöjda. Därför är det viktigt för oss med dina synpunkter. Kontakta oss gärna på något av följande sätt om du har några frågor, tips eller funderingar kring hur vi kan bli bättre.

Horisonten

Hot-tea / Svenska Te-klubben

Supportfrågor: Om du har några frågor maila kundtjanst@te-klubben.se